Korktuğum bütün annelerin başına geldi

Anne olmadan önce kurulan gereksiz, anlamsız ve saçma cümlelerden sanırım daha önce bahsetmiştim. O zamanlar duyardım, "falancanın çocuğu bilmem kaç yaşında okumaya başlamış" "daha konuşmaya başlar başlamaz sayı saymayı öğrenmiş" "öyle bir cevap vermiş ki şaşıp kalmış etraftakiler".
Ben hep "benim çocuğum normal, sıradan bir çocuk olsun. Öyle çok akıllı, özel bir çocuğum olmasını istemem. Hem yaşadığımız dünyaya ayak uydurabilmesi için hem de ben "anne olarak yetebildim mi" sorgulamasının muhasebesini çok büyütmeyeyim." derdim.
Öyle değilmiş. İçinde yaşadığımız çağda bütün çocuklar özel ve akıllı olarak doğuyormuş meğer.
Her biri dudak ısırtacak niteliklere sahip oluyormuş.
Her çocuk çok özelmiş. Bir de zaten bu işler sizin isteğinize kalmıyormuş.
Korktuğum ben de dahil bütün annelerin başına geliyormuş da benim haberim yokmuş.

0 yorum:

Yorum Gönder


up